فلزیاب خارجی

شرکت فلزیاب ماکرو makro

شرکت فلزیاب ماکرو makro

شرکت فلزیاب ماکرو makro

شرکت فلزیاب ماکرو makro با عنوان یک شرکت برگزار کننده پروژه های بزرگ و تولیدات با کیفیت و صادرات زیاد در شهر استانبول ترکیه شروع به کار کرد و تاکنون موفق به ساخت دستگاههای فلزیاب و طلایابی شده است که در نوع خود بی نظیرند و پس از عرضه به بازار جزو بهترین ها بوده اند . شرکت makro در زمینه های امنیتی , تفریحی , نظامی , فنی , تحقیقاتی و… فعالیت دارد و حاصل این فعالیت ها محصولات بی نظیری است که مورد استفاده ی سازمان ها و ارگان های بزرگ جهان است . این شرکت در زمینه ی تولید فلزیاب های تصویری و سه بعدی دارای بهترین تولیدات است و با استفاده از این تولیدات میتوان به کشف اهدافی مانند انواع دفینه ها , جواهرات , فلزات گرانبها و حتی تونل ها و غار ها نیز پرداخت و اهدافی را کشف کرد .

مهندسین و متخصصین شرکت ماکرو همواره در تلاش اند تا با بکارگیری تکنولوژی و ابزار آلات پیشرفته محصولاتی را تولید کنند که دارای بالاترین پاسخگویی و دقت باشد تا بتواند نیاز های شخص استفاده کننده را برطرف کند و موجب رضایت مشتریان شود . تولیدات این شرکت امروزه به بیش از صد کشور مانند بریتانیا , ایالات متحده , کشور های اتحادیه اروپا , ژاپن و ایران صادر میشود تا همه ی مشتریان این شرکت به این محصولات دسترسی داشته باشند و با استفاده از آنها به موفقیت برسند .

فروش فلزیاب

از محصولات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

فلزیاب ماکرو Makro Racer 2

فلزیاب راکتی Makro Pointer

فلزیاب ماکرو JEOTECH

فلزیاب ماکرو Jeohunter Basic

فلزیاب ماکرو Gold Racer

فلزیاب ماکرو Gold Kruzer

فلزیاب دیپ هانتر DEEPHUNTER

فلزیاب ماکرو Makro CF77

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع فلزیاب و اسکنر تصویری با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *