دلایل خطای دستگاه فلزیاب

 

آیا برای شما پیش آمده که در هنگام کاوش، پس از دریافت سیگنال و هشدار و حفاری محل مورد نظر متوجه شوید که دستگاه خطا زده و چیزی در زیر خاک نیست. در این مقاله قصد داریم تا دلایل خطای دستگاه فلزیاب را برای شما بازگو کنیم و سعی در رفع آن داشته باشیم. قبل از هر چیز شما باید با انواع فلزیاب و شاخص های مهم فلزیاب  آشنا باشید. همچنین با مطالعه چگونه فلزیاب خوب انتخاب کنیم می توانید انتخاب درست و آگاهانه داشته باشید.

دلایل خطای دستگاه فلزیاب

برخی از دلایل خطای دستگاه فلزیاب

به دلیل نبود مرجعی مطمئن و همچنین موانع قانونی موجود، بازار ایران از دستگاه های فلزیاب تقلبی اشباع شده و فلزیاب های تقلبی تحت عنوان فلزیاب خارجی ، فلزیاب استرالیایی ، فلزیاب آلمانی و… به فروش می‌روند. حتما باید از جای معتبر دستگاه فلزیاب خود را تهیه کنید.

اهمیت اپراتور در کار 

با تجربه بودن اپراتور فلزیاب را می‌توان مهمترین فاکتور در گنج یابی و دفینه یابی دانست. بسیاری از شک و شبهه ها هستند که فقط به دست اپراتور حل شده و تصمیم نهایی را اپراتور می گیرد. برای آشنایی بیشتر با فلزیاب ها و عوامل مهم در خرید آن پیشنهاد میکنم مقالات فلزیاب را مطالعه کنید.

دستگاه فلزیاب نیز یک دستگاه الکترونیکی بوده و در اثر استفاده و اثرات محیط بر روی آن دچار خرابی و اشکال می شود و نیاز به تعمیر پیدا میکند. تعمیر دستگاه فلزیاب را حتما به کارشناسان خبره بسپارید.

بالانس دستگاه

مهمترین فاکتور قبل از شروع به کاوش بالانس کردن دستگاه با سطح زمین است. روش بالانس کردن دستگاه های فلزیاب بسته به نوع فلزیاب و محیط کاوش متفاوت بوده و دارای قواعد مخصوص به خود است.

دستگاه را تنظیم کنید 

تنظیمات فلزیاب یکی از اصلی ترین اصول اولیه کار با فلزیاب است.دستگاههای فلزیاب و گنج یاب آنقدر هوشمند نیستند که همه تنظیمات مخصوص را در بهترین حالت برای کار در انواع محیط کاوش ، خودکار انجام دهند و بهتر است که به صورت دستی این کار انجام شود.

 

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب و اسکنر تصویری حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

پس از خرید فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

  • خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

قیمت فلزیاب

بهترین فلزیاب

فلزیاب

فلزیاب ارزان

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ 

آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *