بهترین گنج یاب دنیا

بهترین گنج یاب دنیا

بهترین گنج یاب دنیا

 

برای پاسخ به سوال بهترین گنج یاب دنیا کدام است ما به اطلاعات زیر نیاز داریم. همانطور که در مثال موبایل آورده شد قیمت یکی از از اصلی ترین فاکتورهای تعیین کننده در پاسخ به چنین سوالاتی می باشد. قیمت دستگاه گنج یاب از از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است. به طور کلی دستگاه های گنج یاب تصویری و دارای تکنولوژی های خاص و پیچیده دارای قیمتی بسیار بالاتر از گنجاب های بوقی فرکانس پایین VLF میباشند. توجه به این نکته ضروری است که درست است که همیشه قیمت بالاتر به معنای کیفیت بهتر و راندمان بهتر نیست اما باید توجه داشت که قیمت یک دستگاه فلزیاب و گنج یاب با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در آن تعیین می شود. اگر خرید خودرو از شرکت های معتبر و کمپانی های نام آشنای این صنعت انجام می دهید مطمئن باشید که دستگاه‌های با قیمت بالاتر امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

بهترین گنج یاب دنیا

ترجیحا گنج یاب تصویری استفاده کنید. گنج یاب پالسی نسبت به دیگر دستگاههای گنج یاب و فلزیاب دارای عمر کاوش بسیار بیشتری بوده و همچنین دارای حساسیت کمتری به مواد معدنی موجود در خاک می باشد. همانطور که میدانید گنجها و دفینه های مدفون در خاک ایران معمولاً دارای عمقی بیش از ۳ متر می باشد بنابراین استفاده از گنج یابی که دارای عمر کاوش بالاتر از ۳ متر باشد پیشنهاد می شود.

مهمترین ویژگی گنج یاب

یکی از ویژگی هایی که شما را در انتخاب بهترین گنج یاب یاری می کند دارا بودن ویژگی هایی همچون بالانس دستی و اتوماتیک، سیستم کاهش نویز سیستم تفکیک قدرتمند است. بالانس اتوماتیک یکی از ویژگی‌های خوبی است که دستگاه‌های فلزیاب جدید و مدرن از آن برخوردار هستند اما اپراتور های حرفه ای ترجیح می دهند تا بالانس دستگاه را متناسب با محیط کاوش خودشان تنظیم کنند و همچنین یک سیستم تفکیک قدرتمند این امکان را به اپراتور فلزیاب می دهد تا بعد از پیدا کردن یک هدف به راحتی تشخیص دهد که فلز یافت شده با ارزش بوده و یا بی ارزش و این ویژگی از هدر رفت زمان جلوگیری می کند.

بهترین گنج یاب های امریکایی موجود در ایران با آموزش رایگان

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

 

  • سوپر اسکنر تصویری سه بعدی لوکاتورز
  • فلزیاب تصویری ST100 pro سان استون
  • دستگاه فلزیاب سان استون ST100
  • فلزیاب سان استون SWT100
  • گنج یاب تصویری سان استون ST50
  • فلزیاب طلایاب سان استون SWT 200
  • فلزیاب سان استون S16 VT200
  • اسکنر لوکاتورز آر ایکس LOCATORS RX
  • فلزیاب سوپر اسکنر تصویری سه بعدی Grunder2

 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین گنج یاب دنیا با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *