فلزیاب اسکنر تصویری

فلزیاب اسکنر تصویری

فلزیاب اسکنر تصویری

فلزیاب اسکنر تصویری به دستگاههایی گفته میشود که قابلیت ارائه تصویر از زیر زمین را دارند. استفاده از فلزیاب اسکنر تصویری چند سالی است که با استقبال کاوشگران مواجه شده و توانسته اند در بازار به فروش خوبی دست پیدا کنند. فلزیاب اسکنر تصویری قادر است تا علاوه بر تشخیص فلز در زیر زمین ، ابعاد و عمق حدودی آن را نیز مشخص کند. این دستگاهها علاوه بر داشتن قدرت تفکیک مناسب باید دارای عمق کاوش مناسبی هم باشند. 

فلزیاب اسکنر تصویری

اسکنر های پالسی از دیگر انواع موجود دارای عمر کاوش بیشتری بوده و همچنین عملکرد بهتری را در زمین های معدنی و شور را دارا می باشند. بیشتر گنج یابهای تولید ایران از این سیستم استفاده می کند. اگر قصد شما از کاربرد این سیستم ها، پیدا کردن گنج و دفینه های باستانی است استفاده از گنج یاب اسکنر پالسی توصیه می شود. از این دستگاههای گنج یاب برای پیدا کردن حفره ها و راهروهای زیرزمینی، اتاقک ها و مقبره های دارای دفینه بیشتر استفاده می شود.

اسکنر مگنومتر

از سنسورهای مگنومتر که به فلزات آهنی حساس هستند استفاده کرده و دارای دقت بیشتری در محیط‌های کاوش واقعی می باشد اما عمق نفوذ آنها از سیستم های پالسی کمتر بوده و دارای قیمت بیشتری می باشند. در این دستگاه ها امکان به دست آوردن عمق هدف، ابعاد و شکل تخمین هدف وجود دارد. برخی از این اسکنر های مگنومتر این امکان را دارند که بتوان فیلمی زنده (Live Video) از زیر زمین در حین کاوش را مشاهده کرد.

اسکن با برنامه

دیتا های دریافتی از سنسورهای مگنومتر توسط یک نرم افزار واسط به تصاویر خروجی تبدیل می شود. اسکنر های تصویری به کمک سنسور های پیشرفته ای که دارند زمین را اسکن و داده ها را جمع آوری می کنند. این داده ها در خروجی نهایی به صورت تصاویری سه بعدی رنگی نشان داه می شوند. این اطلاعات بوسیله نرم افزارهای خاصی مانند نرم افزار ویژوالایزر سه بعدی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند تا کاوشگران بتواند نتایج نهایی را به وضوح و جزئیات بیشتری مشاهده کنند. برای اینکه بتوانید اطلاعات را در نرم افزار ویژوالایزر به درستی تجزیه و تحلیل کنید باید نحوه کار با ویژوالایزر را بلد باشید یا اینکه از اپراتور های متخصص در این زمینه کمک بگیرید. استفاده از اسکنر ها در کاوش باعث افزایش موفقیت و صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهد شد.

بهترین فلزیاب اسکنر تصویری امریکایی موجود در ایران با آموزش رایگان

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

 

  • سوپر اسکنر تصویری سه بعدی لوکاتورز
  • فلزیاب تصویری ST100 pro سان استون
  • دستگاه فلزیاب سان استون ST100
  • فلزیاب اسکنر تصویری سان استون SWT100
  • گنج یاب تصویری سان استون ST50
  • فلزیاب طلایاب سان استون SWT 200
  • فلزیاب سان استون S16 VT200
  • اسکنر لوکاتورز آر ایکس LOCATORS RX
  • فلزیاب سوپر اسکنر تصویری سه بعدی Grunder2

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب اسکنر تصویری با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *