فلزیاب دستی

فلزیاب دستی SAFEGUARD

فلزیاب دستی SAFEGUARD

فلزیاب دستی SAFEGUARD قادر است تا اشیا فلزی همانند کلت و چاقو را از فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری تشخیص دهد و اشیاء ریزتر چون تیغ را از فاصله ۱۰ تا ۲۰ سانتی متری پیدا میکند. قیمت بسیار پایین فلزیاب DetectorPro Safeguard یکی از عوامل فروش بسیار بالای آن در مقایسه با فلزیاب های دستی دیگر است و برای کار با آن نیازی به هیچ آموزشی نیست و تنها با خواندن دفترچه راهنمای همراه محصول میتوانید به راحتی و بدون هیچگونه مشکل با آن کار کنید. تنظیم حساسیت در فلزیاب دستی SAFEGUARD به ساده ترین روش صورت میگیرد و وزن بسیار سبک آن نیز استفاده و حمل آن را بسیار ساده میکند.

ویژگی های فلزیاب دستی SAFEGUARD :

  • قابلیت اسکن ۳۶۰ درجه با حساسیت فوق العاده
  • دارای دو سیستم هشدار صوتی و لرزشی به همراه چراغ LED
  • حساسیت قابل تنظیم توسط کاربر
  • رنگ های مختلف چراغ LED (سبز : دستگاه روشن – قرمز : هشدار یافت شدن فلز – سبز چشمک زن : اتمام باطری )
  • قابلیت کار با یک باطری ۹ ولت با شارژدهی بیش از ۳۰ ساعت
  • فلزیاب دستی با وزن بسیار سبک و ساخته شده از بهترین مواد اولیه
  • دوسال گارانتی ( فقط در کشور های خارجی )

 

فلزیاب های دستی جهت تفتیش بدنی در ورودی اماکن حساس و نظامی ، ورودی استادیوم ها و ورزشگاهها ، اماکن مذهبی و تجمعات مهم به کار میروند. در این گونه موارد باید از دستگاههای سبک با سرعت عملکرد بالا استفاده کرد که در عین حال دارای دقت و حساسیت کافی نیز باشد.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب دستی حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

جهت ارتباط با کارشناسان و خرید فلزیاب دستی با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *