کاوش با فلزیاب اصل

کاوش با فلزیاب اصل

کاوش با فلزیاب اصل

کاوش با فلزیاب اصل به قدری دارای اهمیت می باشد که استفاده از خود دستگاه فلزیاب دارای اهمیت می باشد. در استفاده از یک فلزیاب بی کیفیت دارای تفاوتی با عدم استفاده از آن نمی باشد. دفینه یابی و گنج یابی فعالیتی سخت و دشوار می باشد. در گذشته عده بسیار کمی وارد این عرصه می شدند. تنها دلیل افزایش طرفداران این فعالیت وجود دستگاه های فلزیاب می باشد. پس می توان دریافت که در صورت استفاده از یک فلزیاب و گنج یاب بی کیفیت؛ با درنظر گرفتن سختی ها و دشواری ها و زمانی که ممکن است صرف شود و هدر رود؛ کاوش، اصلا عاقلانه نخواهد بود.

کاوش با فلزیاب اصل و نحوه تشخیص

به طور قطع دستگاه های فلزیاب اصل دارای مشخصه هایی می باشند که می توان آنها را از دستگاه های بی کیفیت و فلزیاب های جعلی تشخیص داد. در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

  • عمق کاوش ۳ متر
  • کیفیت ساخت بالا
  • سیستم کاوش پالسی
  • سیستم حذف ذرات مزاحم
  • سازگاری فلزیاب بالا با انواع خاک ها
  • سازگاری با اهداف مختلف
  • پشتیبانی از کویل های مختلف

برخی از انواع دستگاه همراه با آموزش رایگان

 

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن انواع دستگاه فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب و گنج یاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید ما به شما پیشرفته ترین فلزیاب را خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید و فروش دستگاه فلزیاب تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *