فلزیاب AccuPOINT اکیو پوینت

پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت با دقت طراحی می شود تا تجربه تشخیص شما را بسیار ساده کند ، و یک سفر بی‌ وقفه با استفاده از منوی ساده و قابلیت مشاهده تنظیمات به صورت زنده بر روی یک صفحه نمایش رنگی وجود دارد . کاوش با این دستگاه یک سفر پر جنب و جوش را به شما ارائه می‌ دهد .

پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

 

چه یک کاوشگر با تجربه باشید و چه به تازگی سفر شناسایی خود را شروع کرده اید ، AccuPOINT شما را با دقت و اطمینان بی نظیری در طلایابی توانمند می کند .

ویژگی های پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

  • صفحه نمایش LCD رنگی زنده : صفحه نمایش LCD رنگی با وضوح بالا تمام اطلاعات ضروری مورد نیاز شما را درست در مقابل چشمان شما ارائه می دهد .
  • رابط کاربر این دستگاه دسترسی آسان به تنظیمات و قابلیت ها را تضمین می کند و تعیین دقیق اهداف را بدون دردسر می کند .
  • اتصال بلوتوث : با جفت کردن AccuPOINT با هدفون Nokta BT یا هر هدفون بلوتوثی دیگری با تاخیر کم ، از صدای بی‌ سیم و بدون تاخیر لذت ببرید .
  • تبعیض پیشرفته : با مشاهده رنگ‌ های رنگی / غیرآهنی از قابلیت اختصاصی این گنج یاب استفاده کنید زیرا به شما کمک می‌کند گنج‌ های بیشتر و زباله‌ های کمتری را هنگام تعیین دقیق اهداف شناسایی کنید .

توضیحات پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

این پین پوینتر قدرتمند قابلیت این را دارد در عمق خاک ، زیر آب و در زمین های ناهموار و سخت به خوبی عمل کند و بهترین عملکرد را در نقطه زین ارائه دهد .

این گنج یاب دستی از جدیدترین محصولات شرکت نوکتا می باشد و از نوین ترین تکنولوژی ها برخوردار است . این دستگاه به دقت بالایش معروف است که تحت هر شرایطی می تواند مقدار مشخصی از فلز را در کمترین زمان تاخیر نشان دهد .

از مزایای این پین پوینتر می توان به سبکی وزن و آسانی در حمل و نقل اشاره کرد . تشخیص مکان دقیق فلز ، قیمت مناسب و کاربرد در عمق خاک و زیر آب اشاره کرد .

این مزایا و ویژگی های خوب این دستگاه طلایاب است که آن را بین کاوشگران محبوب می کند و خاص می شمارد . اما از معایب آن می توان به کارایی نداشتن در فواصل بالاتر از یک متر ، عدم تفکیک فلزات و عدم شعاع زنی اشاره کرد .

در حالت کلی ابزار یک جور فلزیاب مکمل به شمار می رود که نمی تواند در هر نوع ماموریتی به شما کمک کند . یعنی ممکن است در بعضی مواقع به ابزارات گنج یابی دیگری نیز برای رسیدن به هدف خود احتیاج پیدا کنید و این فلزیاب نتواند تمام نیاز های شما را برآورده کند .

مشخصات پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

از کاربرد های مهم این دستگاه می توان به استفاده گسترده آن در گیت های ورودی و بازرسی های امنیتی در مکان هایی مانند فرودگاه یا دیگر ارگان های دولتی اشاره کرد .

احتمالا اگر در این مکان ها حضور پیدا کرده باشید ، مشاهده کردید که با یک دستگاه کوچک دستی شما را بازرسی بدنی می کنند . سپس با این کار هر شئ فلزی را در بدن شما شناسایی می کنند . آن وسیله مورد استفاده همان پین پوینتر است .

طبیعتا در این مدل سازمان ها فلزیاب های شعاع زن کارایی ندارند . در نتیجه فرد باید دقت کند که با توجه به هدف خود ، دستگاه مورد نظر را تهیه کند . برای مثال حتی اگر هم ردیاب ، هم اسکنر و هم نقطه زن داشته باشید ، در زمان حفاری و شناسایی فلز در زیر خاک نمی توانید بدون پین پوینتر به هیچ فلزی دست پیدا کنید .

  • خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

لیست قیمت فلزیاب

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

گنجیاب

طلایاب 

گنج یاب

فلزیاب

خرید و فروش گنج یاب

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیریدارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور
شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *