فلزیاب

ویژگی های دستگاه فلزیاب

ویژگی های دستگاه فلزیاب

در این مقالع قصد داریم به بررسی ویژگی های دستگاه فلزیاب بپردازیم تا کاوشگران عزیز راحت تر بتوانند دستگاه مورد نظرشان را انتخاب کنند.  یافتن عتیقه و گنج از آرزوهای بشر امروزی است. پیشرفت علم دستگاه هایی همچون فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب را در اختیارمان قرار داده است. امروزه فلزیاب های گوناگونی توسط شرکت های مختلف به بازار عرضه شده است ولی آنچه در این میان اهمیت دارد ویژگی متناسب با کارایی دستگاه و کارکرد آن است. دستگاه های فلزیاب، طلایاب و گنج یاب نوعی دستگاه های مکانیکی هستند که برای کشف انواع مختلف فلز که زیر خاک دفن شده اند، استفاده می شوند. همچنین این نوع دستگاه ها برای اهداف امنیتی به منظور شناسایی وجود سلاح گرم و سرد در فرودگاه ها و مراکز خرید مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

۱. حساسیت دستگاه

حساسیت یک دستگاه فلزیاب تعیین می کند که باید برای یافتن چه چیزی استفاده شود. یک دستگاه فلزیاب با فرکانس های کارآمد مناسب برای یافتن فلز سبک و یا اقلام موجود در لایه سطحی خاک مناسب است. دستگاه فلزیاب با فرکانس های پایین تر می توانند عمیق تر به زمین نفوذ کنند و برای یافتن قطعات بزرگ استفاده شوند.  حساسیت دستگاه فلزیاب باید به طور مناسب برای شرایط مختلف تنظیم شود.

۲. توانایی تمییز دادن انواع فلزات

توانایی تمییز دادن انواع فلزات در بسیاری از دستگاه فلزیاب مدرن یافت می شود و خریداران باید از خرید مدل هایی که این ویژگی را ندارند اجتناب کنند. چراکه توانایی تمییز دادن انواع فلزات ابزاری بسیار مفید است. فلزات پاسخ های مغناطیسی منحصر به فردی را تولید می کنند و دستگاه فلزیاب با توانایی تمییز دادن می توانند این پاسخ ها را شناسایی کنند.

۳.  ویژگی رادار

دستگاه های فلزیاب با داشتن ویژگی رادار قدرت نفوذ در خاک را دارد و می تواند اندازه و تراکم شی فلز را تعیین کنند. این ویژگی واقعا می تواند فرایند جستجو را سریعتر کند و اغلب توسط جویندگان گنج خبره استفاده می شود. جزئیات خوانش و تکنولوژی به کار گرفته شده قیمت را افزایش می دهد، بنابراین این ویژگی فقط برای کاربران با تجربه بیشتر توصیه می شود.

۴. محل دقیق و شاخص عمق

محل دقیق و شاخص عمق دو ویژگی جداگانه هستند اما اغلب در دستگاه های فلزیاب متوسط یافت می‌شوند. ویژگی محل دقیق به طور خودکار مرکز پاسخ و در نتیجه مکان دقیق شیء را به کوئیل اعلام می‌کند. شاخص عمق به کاربر اطلاع می دهد که چقدر به حفاری نیاز دارد تا شیء را پیدا کند. اطلاعات برای هر دو این ویژگی ها معمولا بر روی صفحه نمایش LCD نمایش داده می شود.

قطعا با در دست داشتن یک دستگاه گنج یاب مناسب و کار آمد در کاوش موفق تر خواهید بود

امروزه دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی کاوشگران حرفه ای به سراغ فلزیاب های تصویری رفته اند

در زیر تعدادی از بهترین اسکنر تصویری های موجود در بازار را به شما معرفی میکنیم.

سوپر اسکنر سه بعدی لوکاتورز

اسکنر لوکاتورز آر ایکس LOCATORS RX

سوپر اسکنر سه بعدی Grunder2

فلزیاب سان استون S16 VT200

فلزیاب سان استون SWT 200

فلزیاب سان استون ST50

فلزیاب سان استون SWT100

فلزیاب سان استون ST100

فلزیاب تصویری ST100 pro سان استون

فروش فلزیاب

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع فلزیاب و اسکنر تصویری با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *