ورودی مقبره ها در دفینه یابی

 

در این مقاله برای شما روش پیدا کردن درب ورودی مقبره ها در گنج و دفینه یابی  را قرار دادیم .

از آثار و علائم و نشانه های درب های ورودی مقبره می توان به نشت زمین و برآمردگی

خاک به صورت تپه و سنگ های بزرگ به رنگ های عجیب و بوته ها اشاره کرد.

ورودی مقبره ها در دفینه یابی

 توضیح درباره ورودی مقبره ها در دفینه یابی

نشست بی دلیل زمین در شعاع یک یا دو متری ، بر آمدگی بی دلیل در شعاع دو متری ، خاک دستی و روشن تر از محل ، سنگی قابل جابجایی که نیمی از آن داخل زمین است ، سنگ های کبود رنگ که با سنگ های منطقه همخوانی ندارد ، بوته هایی که در جهت جریان باد به طور کلی خم شده و ریشه سستی دارند ، بوته های روشن تر از بقیه محل ها و تردد موشهای سفید بزرگ و خاکستری روشن بزرگ و ….. اینها همه نشانه های عمومی درب هستندولی از همه مهمتر …. در باستان ، رسمی وجود داشته که بسیار قوی جریان داشته و اجرا میشده که برای جویندگان راه گشاست .

آیین تدفین در باستان لازمه برای پیدا کردن درب ورودی مقبره ها

برای تمامی مقابر ، تاکید میکنم تمامی مقابر ، مکانی می ساختند یا مکانی انتخاب می کردند که بتوانند مراسم مذهبی را اجرا کنند .
در این مراسم ها فضایی برای آتش روشن کردن به جهت نور ( مثل جوغنهای افقی ) و فضایی برای تجمع و دعا کردن باید باشد . یک نکته که کمتر به آن پرداخته می شود این است که ایرانیان این مراسم را در حضور نمادها و در جلوی رویت نمادهای مقدس انجام می دادند .

یعنی اگر یک مقبره ها یی که درب آن باز شده باشد را بیابید و در جلوی ورودی به طوری که کمر شما به سمت داخل مقبره باشد متوجه خواهید شد که تمامی عناصر موجود در اطراف ، به گونه ای چیده شده اند که انگار در حال نگاهبانی و یا رویت درب ورود هستند . نمادها در حال نگهبانی یا رویت مقبره هستند .

همانجا یعنی جلوی درب ورودی مکانی بوده که فرد مذهبی آن دوران ، قرار میگرفته و مشغول دعا خواندن و تحویل دادن روح فرد متوفی به خدایان میشده است .
پس به راحتی میتوان از این ترفند استفاده کرد تا درب ورودی را یافت .

فرض کنید شما از مقبره بیرون آمدید بهترین منظره برای شما کجاست و یا بهترین نقطه برای نگهبانی دادن نمادها و رویت نمادها ، کجاست زیرا همه نمادها و عناصر موجود به سمت درب ورود نشانه رفته اند
حتی چیدمان سنگها و تراش خوردن سنگها بی دلیل صورت نگرفته است . برای درب ورودی فاصله ای کمتر از ۵ متر با خود مقبره در نظر بگیرید . مقابر عمدتا تونلهای طولانی ندارند .

تونلهای طولانی ، مختص دفینه زاغه و یا غار هاست که معمولا در جلوی درب آنها نگهبان و یا خود سازندگان غار دفن شده اند.

 

  • خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنجیاب

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ 

آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *