آشنایی با وجود gps در فلزیاب

 

وجود gps در فلزیاب و سیستم های موجود در بازار شایعه می باشد و اغلب از

جانب افرادی سودجو مطرح می شود تا از این طریق دست به کلاهبرداری های بزرگی بزنند .

وجود gps در فلزیاب

این افراد با ادعا به اینکه در سیستم های ردیابی برخی از شرکت ها جی پی اس و جود دارد

و با خرید آن دستگاه احتمال ردیابی شما وجود دارد اما با خرید محصولات ما از ردیابی شدن در امان بمانید ، دست به کلاهبرداری های بزرگی خواهند زد .

وجود gps در فلزیاب

gps در فلزیاب و دستگاه های ردیاب طلا و اشیا قیمتی وجود ندارد و بیان آن از جانب برخی از شرکت های فروش دستگاه های فلزیاب سودجویی است البته سیستم چی پی اس در مواردی چون معدن یاب ها جهت پیدا کردن طول و عرض جغرافیایی فضا و مکان های مختلف وجود دارد . gps در فلزیاب معادن هیچ کاربردی جز ردیابی و مکان یابی ندارند .با استفاده از یک دکمه می توانند چی پی اس را در مواقع بررسی نقاط جغرافیایی و ثبت معدن استفاده کنند .

شرایط و ویژگی های لازم برای خرید دستگاه فلزیاب

توجه و اطلاع از ویژگی های کلی دستگاه های فلزیاب قبل از خرید آن ها از شرکت های معتبر امری اساسی است . امکاناتی که برای دستگاه فلزیاب باید وجود داشته باشد می توان به وزن کم ، میزان نفوذ آن که حدودا ۳ متر می باشد ، داشتن نشانه متراژ و قدرت تفکیک ۵۰ درصد و قابلیت تفکیک بالا را داشته باشد همگی از خصوصیات و امکانات کلی دستگاه های فلزیاب و طلایاب محسوب می شود .

قبل از خرید دستگاه باید این نکته را درنظر بگیریم که دستگاه تغییرات فرکانس خوبی داشته باشد و در شرایط مختلف تغییرات فرکانس را داشته باشد .به عنوان مثال در مکان هایی که خاک نرم می باشد برای عمق زنی بهتر باید با فرکانس بالا عمق زنی را انجام دهد و در مکان هایی که صخره وجود دارد باید فرکانس دستگاه برای عبور از موانع کم باشد تا به راحتی عبور کند .

  • خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

قیمت فلزیاب

بهترین فلزیاب

فلزیاب

فلزیاب ارزان

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ 

آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *