نشانه مار در دفینه یابی

 

نشانه مار در دفینه یابی تفاسیر متفاوتی را خواهد داشت که در ادامه مهمترین آنها را بررسی خواهیم کرد:

نشانه مار در دفینه یابی

 نماد و نشانه مار در دفینه یابی|نشانه مار طویل حک شده

نشانه مار طویل ( کشیده ) به دو صورت برجسته و حکاکی شده توسط معماران دوران باستان بر روی سنگ، صخره و خشتها طراحی شده است.
هنگامی که نشانه مار برجسته باشد نماد دفینه تاجران مسیحی میباشد و معمولا با یکی از پیچیده ترین طلسمات محافظت میگردد.
در جهت دم مار سنگچین، صخره غریب و یا تپه نمایان است و با اینکه محل دفن هدف آسان به نظر میرسد لذا مسله دشوارتر است و آن تنها راه انحرافیست.
در صورتی که نماد طویل مار در زمینه گنج و دفینه یابی برجسته نبوده و حفر شده باشد (گود باشد) ،
نماد دفینه مردمان جنگجو و راهزن است و دفینه ای کوچک درون چاهی بسیار عمیق در جهت دید مار وجود دارد.

نشانه مار در دفینه یابی

علامت مار چنبره زده :

نشانه مار در صورتی که به شکل حلقوی یا دایره باشد نمادیست شاهی و هدف دقیقا زیر نماد بوده و تله های متعددی آن را پوشش میدهند. مار حلقوی روی سنگ و صخره از نایاب ترین نشانهای باستانیست که ظریفترین معماری و بهترین مکان جغرافیایی را داراست، این موضوع بیانگر شاخص پتانسیل وجود دفینه نسبت به محیط میباشد.اما سر مار در این گونه نقش ها مهم بوده و اگر سر مار بیرون از چنبره باشد، جهت پیچش درونی مهم  است و هدف در مکان دیگری از منطقه می باشد.اگر نماد مار بدون سر بود و یا سر آن داخل جوغن بود نیز دفینه در زیر همان سنگ است.

نشانه مار در دفینه یابی

علامت مار و صلیب | نماد بوسه دو مار :

جفت نشانه مار هنگامی که در هم میپیچند نماد عشق جاودانه، قدرت الهی و صمیمت هستند و نشان این عشق بوسه ایست که در دنیای باستان توسط حکاکان طراحی و به روح در هم پیوسته زن و شوهر نسبت داده شده است. بنابر این موضوع جفت مار به قبور زن و شوهری اشاره دارد که باهم دفن شده اند. اینگونه قبور دارای جواهرات بسیار گرانبها و همچنین دارای محافظت هایی نیز هستند. در جهت شرق نماد اشاره هایی از محیط هدف را مشخص میکنند.در صورتی که جفت مار همراه با صلیب باشند به مقبره کشیش مسیحی یا پاپ بزرگ اشاره دارند. اینگونه قبور نزدیک زیارتگاهای مسیحی چون کلیسا واقع شده اند.

نشانه مار مهاجم :

نشانه مار در صورتی که به شکل مهاجم، مدافع و یا دهان باز باشد دارای دفینه ایست که توسط یکی از موارد سحر، جادو، طلسم، تله و یا سم محافظت میگردد. این نشان اغلب در دوره های اشکانی و ساسانی به کار رفته است و همچنین اغلب هدف در جهت تهاجم مار قرار گرفته است.

وقتی روی سنگی نشانه مار یافتید که زبانش بیرون می باشد و در جلوی سرش نیز یک جوغان گرد (کاسه) وجود داشته باشد، باید در مسیر سر مار رفته تا دهانه مسدود شده چاهی را بیابید و در انتهای دیواره چاه یک سنگ بزرگ یا ساروج که به منزله در ورودی نیز بوده وجود دارد و دفینه آن در اتاقی پشت آن قرار داده شده است. باید متذکر شوم که این دفینه دارای تله بوده چرا که زبان مار از دهانش بیرون بوده که هم مسیر را برای شما تعیین می نماید و هم به وجود تله اشاره دارد و لذا باید تمام جوانب کار بررسی گردیده و با احتیاط وارد عمل شوید.

اگر در نشانه مار یک چشم مار کور باشد، در جهت نگاه چشم کور کاوش انجام دهید.

 

خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ 

آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *