نشانه بت خانواده در دفینه یابی

 

نشانه بت خانواده در دفینه یابی نشانه قسمی است که در بین گروهی خورده می شود. به احتمال زیاد دفینه زیر تخته سنگ یافته شده می باشد و اگر ساق ها یکسان نباشد، در جهت ساقی که از دیگر ساق ها متفاوت است باید جستجو انجام شود. گاها مزار یک خانواده اصیل نیز ممکن است دیده و یافت شود. باید در اطراف نماد یافت شده عناصر متضاد با طبیعت جستجو شود. به دلیل آن که این مطلب را توضیح دهند که قبر خانواده متعلق به خانواده می باشد از مفهوم «بت خانواده » استفاده شده است. این نماد ها اکثرا درون حلقه هایی درون تخته سنگ های بزرگ و در سینه کوه ها دیده می شود که رسیدن به آن سخت و دشوار باشد.

نشانه بت خانواده در دفینه یابی

مفهوم نشانه بت خانواده در دفینه یابی

در اطراف نشانه مزار هایی حفر شده است که در تخته سنگ ها یا در زمین های اطراف ممکن است و باید به دقت جستجو شوند. ارتفاعات، فرورفتگی ها و پشته های سنگ و سنگریزه به خوبی باید جستجو شوند. ممکن است اشیاء شخصی متعلق به افراد ثروت مند یافت شود. همچنین شیشه اشک (یک کوزه گران قیمت که پر اشک می کردند) و یا قندیل (شمع) نیز ممکن است یافت شود حفره گرد زیر صلیب، نشان دهنده این ست که هدف، قبر نبوده ، هدف مخفی کردن گنج بوده است، اگر از نوک هایشان دو تا بسته و یکی باز باشد جهت حرکت، و نقطه ها نیز نشان دهنده مخفی شدن گنج به صورت ۴ تکه را نشان می دهد. از ۱۰ متر دورتر نیست، از ۲ متر عمیق تر نیست. با ابزارهای گنج یابی به راحتی تثبیت شده و همه آن ها در می آیند.

 

خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ 

آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *