فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان یکی از گنج یاب های پیشرفته در زمینه شناسایی فلزات ، گنج یابی و طلایابی است که با استفاده از تکنولوژی بروز ، قادر به شناسایی همه فلزات می باشد .

فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

 

در ادامه به توضیحات ، معرفی ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های برتر این فلزیاب می‌ پردازیم تا شما عزیزان با مطالعه این مطالب، به طور کامل با کارکرد این دستگاه آشنا شوید و بتوانید هنگام خرید دستگاه فلزیاب ، انتخاب درستی داشته باشید .

توضیحات فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

این فلزیاب دارای سنسور سنجش حساسیت می باشد . طلایاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ، به شما امکان تشخیص و شناسایی هم‌ زمان فلزات مختلف را در اعماق مختلف زمین می‌ دهد . این شاخص به شما امکان تفکیک دقیق بین فلزات را می‌ دهد و می توانید از عدم تداخل در اطلاعات حاصل اطمینان حاصل کنید .

همچنین این گنج یاب تصویری مجهز به صفحه نمایشگر بزرگ و روشن می باشد . دستگاه Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با نمایشگری بزرگ و با کیفیت بالا ، تولید و عرضه می‌شود . این نمایشگر قابلیت خوانایی آسان در شرایط نوری مختلف را برای اپراتور فراهم می‌ کند و شما را قادر می‌ سازد اطلاعات خود در کاوش و حفاری را به‌ راحتی مشاهده نمایید .

ویژگی های فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان

طلایاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با داشتن حالت‌ های مختلف کاوش و جستجو ، امکان تنظیم محدوده و حساسیت را به کاوشگر می‌ دهد . حالت‌های جستجو شامل دو حالت :

  • جست‌وجوی عمیق
  • جست‌وجوی سطحی

می باشد که اپراتور را قادر می‌سازد به شکلی دقیق و مطمئن فلزات را کاوش کند . این حالت ها در هنگام کشف ، مزایایی دارد که تنها با استفاده از آن متوجه می شوید چقدر شما را از اپرتوری با دستگاه های رده پایین تر ، جلو می اندازد .

از دیگر ویژگی های قدرتمند این گنج یاب می توانیم به قابلیت ذخیره‌سازی و ثبت اطلاعات اشاره نمود . گنج یاب تصویری Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات ، به اپراتور اجازه می‌ دهد تا اطلاعات دریافتی را ثبت و ذخیره کند . این ویژگی بسیار مفید برای کاوش‌ های بعدی و تحلیل‌ های دقیق‌تر بسیار مثبت است و شما را از ، باخت و از دست دادن اطلاعات پیشین که گاها مهم هستند ، نجات می دهد .</p><p>طراحی مقاوم و قابل اعتماد نیز از شاخص های این گنج یاب حرفه ای است . فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان با طراحی مقاوم و استحکام بالا ساخته شده است . این دستگاه قابلیت کار در شرایط محیطی متنوع را دارا می باشد و در برابر آب ، گرد و غبار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد . با اطمینان از مقاومت و قابلیت‌ های این دستگاه ، می‌توانید در هر محیطی از طلایاب Proton استفاده کنید و انتظار نتیجه داشته باشید .

 

<p>فلزیاب Proton Lb-1 پروتون ال بی وان همراه باتری با طول عمر بالا ارائه می‌ شود . این ویژگی مهم به شما امکان استفاده طولانی‌ تر و مداوم را می‌دهد ، بدون اینکه نگران خالی شدن شارژ باتری حین عملیات کاوش و حفاری باشید .

همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر و کار با نرم‌ افزار های تحلیل اطلاعات از دیگر مزایای این طلایاب حرفه ای می باشد . با اتصال دستگاه طلایاب Proton به کامپیوتر و با استفاده از نرم‌افزار های تحلیلی ، می‌توانید تمامی اطلاعات جمع‌آوری‌ را بررسی و سپس تحلیل نمایید . سپس می توانید نتایج را ذخیره و گزارش‌ های دقیق‌ تری از کاوش را دریافت کنید .

  • خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

لیست قیمت فلزیاب

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

گنجیاب

طلایاب 

گنج یاب

فلزیاب

خرید و فروش گنج یاب

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیریدارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور
شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *