فلزیاب خارجی اصل با گارانتی

فلزیاب خارجی اصل با گارانتی

فلزیاب خارجی اصل با گارانتی

در این مقاله برایتان انواع فلزیاب خارجی اصل با گارانتی را معرفی کرده ایم . در ایران از دستگاههای فلزیاب برای پیدا کردن گنج و دفینه استفاده میشود و همین مورد سبب شده است تا فلزیاب های پالسی از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند. سیستم های VLF از عمق کاوش کمتری نسبت به گنج یاب های پالسی برخوردار هستند و به همین دلیل در عین داشتن ثبات و قدرت تفکیک بهتر از فروش بسیار پایینتری برخوردار هستند. برای خرید فلزیاب خارجی اصل باید توجه داشته باشید تا خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. شرکت های ماینلب ، OKM ، فیشر ، گرت ، اکس پی ، لورنز ، نوکتا و ماکرو از بزرگترین و برترین تولید کنندگان فلزیاب در جهان بوده و تهیه دستگاههای آنها در ایران با وجود موانع قانونی بسیار مشکل است و باعث افزایش قیمت آنها شده است.

فلزیاب خارجی اصل با گارانتی

بر کسی پوشیده نیست که کشورهای اروپایی در صنعت الکترونیک از ایران پیشرفته تر بوده و قاعدتا دستگاههای تولیدی آنها باید از کیفیت بیشتری برخوردار باشد. در مورد درستی این باور در پست های قبلی بحث کرده ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست اما به صورت خلاصه باید عنوان کنیم که دستگاههای خارجی عمدتا VLF بوده و عمق کاوشی کمتر از ۱ متر دارند و برای گنج یابی مناسب نیستند. همچنین خاک ایران دارای مقدار بسیار زیادی از فلزات معدنی است که سبب ایجاد اختلال در کار فلزیاب میشود و در ساخت این دستگاهها این مورد رعایت نشده و از این حیث فلزیاب های ایرانی دارای راندمان بهتری هستند. برخی از دستگاههای فلزیاب خارجی پالسی مانند فلزیاب جی پی ایکس ، فلزیاب جی پی زد و فلزیاب لورنز دارای کیفیت مناسبی هستند.

برخی از سیستم های فلزیاب و طلایاب با آموزش رایگان

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

 

شرکت فلزیاب ایران زمین وارد کننده انواع فلزیاب خارجی اصل با گارانتی با آموزش رایگان و گارانتی معتبر 

ارسال فلزیاب و طلایاب و گنج یاب به تمامی نقاط کشور

امروزه دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی کاوشگران حرفه ای به سراغ فلزیاب های تصویری رفته اند

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب خارجی اصل با گارانتی با ما تماس بگیرید

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *