تفاوت خرید طلایاب از شرکت و شخص

 

متاسفانه در ایران بازار فروش فلزیاب پر از کلاه برداری و دوز و کلک شده است و هر کسی که ۲ دستگاه فروخته اسمش را فروشنده گذاشته و
شروع به تبلیغ می کند و با فروش دستگاه بدون داشتن جا و مکان مشخص و شرکت ثبت شده مبالغ کلانی به جیب می زند توجه داشته باشید که اگر از شخص دستگاهی خرید کنید عواقب بدی خواهد داشت که به طور مثال چند مسئله مهم می پردازیم . در این مقاله قصد داریم به تفاوت خرید دستگاه طلایاب از شرکت و شخص بپردازیم.

خرید طلایاب از شرکت و شخص

اهمیت تفاوت خرید طلایاب از شرکت و شخص

در صورت خرید از شخص به هیچ عنوان از خدمات پس از فروش خبری نخواهد بود زیرا نه شرکتی در کار است و در صورت نبودن خدمات پس از فروش دستتان به جایی بند نخواهد بود و همچنین گارانتی دستگاه هم بی فایده خواهد بود .

مسئله اصلی قیمت دستگاه است که هر دستگاهی که از هر شرکت خارجی خریداری شود اگر توسط شخصی باشد همان قیمت سایت اصلی شرکت سازنده خواهد بود در حالی که اگر این خرید توسط شرکت به صورت عمده انجام شود قیمت حداقل ۲۰% الی ۴۰% کمتر از قیمت درج شده در سایت می باشد و همچنینن شرکت فروشنده در ایران نیز تخفیف پایینتری به خریدار خواهد داد زیرا در زمان خرید درصدی کسر شده پس منطقی است که به خاطر رقابت شرکت فروشنده پایین ترین قیمت را دشته باشد .

به پایین بودن قیمت شرکت های فروش فلزیاب نسبت به اشخاص به هیچ عنوان شک نکنید زیرا در هر دستگاهی با استعلام از شرکت یا کارخانه سازنده می توان به اصل دستگاه پی برد و شرکت معتبر همیشه قیمت کمتری خواهد داشت .

 

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن طلایاب و اسکنر تصویری حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

پس از خرید طلایاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

  • خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

قیمت فلزیاب

بهترین فلزیاب

فلزیاب

فلزیاب ارزان

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ 

آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *