قیمت دستگاه فلزیاب

قیمت دستگاه فلزیاب

قیمت دستگاه فلزیاب

همانند تمام محصولات موجود در بازار قیمت دستگاه فلزیاب با توجه به

عوامل متعددی مانند نام تجاری، خرده فروشی، ویژگی ها و کیفیت ردیاب متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و طلایاب با مشاوران شرکت ایران زمین فلزیاب در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه فلزیاب و عوامل تاثیرگذار بر آن

کیفیت

کیفیت یکی از عوامل مهمی است که بر هزینه و قیمت فلزیاب اثر می گذارد. ردیاب های با کیفیت بالا به شما عملکرد و همچنین ویژگی های عالی و بیشتر ارائه می دهند. برخی از مارک هایی پیشرو در صنعت دارای یک پیشینه ثابت هستند در نتیجه این برند ها می توانند به شما کیفیت عالی تضمین شده ای ارائه دهند. همچنین مهم است که شما عوامل اضافی نظیر حمل و نقل و تخفیف کالاهایی که قیمت بالایی دارند را در نظر بگیرید. دستگاه های فلزیاب سرمایه های ثابتی هستند که نیاز به تعمیر و نگهداری ماهانه ندارند و با بازده و پتانسیل بالایی که دارند می توانند در کشف یک اثر با ارزش به شما کمک کنند.

دریافت

از آنجایی که هر فلز یک فرکانس منحصر به فرد از تابش الکترومغناطیس دارد شما می توانید یک فرکانس مخصوص ثابت را دریافت کنید. به طوریکه شما می توانید یک فلز خاص را که مدنظر دارید مورد جست و جو قرار دهید.

حالات
حالت های مختلف از یک تولید کننده به تولید کننده دیگر متفاوت است. به طور کلی شما می توانید حالت های مختلفی را برای تشخیص سکه ها، طلا، جواهر و یا آثار دیگر داشته باشید. معمولا اگر حالت های بیشتری بر روی ردیاب ها وجود داشته باشد قیمت دستگاه فلزیاب بیشتر خواهد بود.

تعادل زمین

این موضوع یکی از پارامتر هایی است که بر روی قیمت دستگاه فلزیاب اثر می گذارد. تعادل زمین یا Ground Balance برای دقت بیشتر در برخی از دستگاه فلزیاب استفاده می شود این ویژگی به شما این امکان را می دهد که قبل از شروع کار تجسس ترکیبات خاک را کالیبره کنید تا به این ترتیب تشخیص نادرست و غلط را به حداقل برسانید.

عمق

این ویژگی مشخص می کند که یک دستگاه فلزیاب چگونه برای پیدا کردن هر دو نوع فلز کوچک و بزرگ استفاده می شود.

عمق باید یکی از پارامتر های مهمی باشد که شما در هنگام انتخاب یک دستگاه فلزیاب آن را در نظر بگیرید. و همانطور که مشخص است عمق بیشتر سبب افزایش قیمت دستگاه فلزیاب خواهد شد.

جداسازی یا تمایز

این یک ویژگی بسیار مهم است که به قابلیت تشخیص فلز و تمایز بین انواع فلزات مختلف که احتمالا در مسیر شما قرار می گیرند اشاره می کند. فلزات فرکانس های متفاوت یا طول موج های الکترومغناطیسی متفاوت را از خود ساطع می کنند. یک ردیاب خوب قادر خواهد بود که فرکانس های نامطلوب را از سایر فرکانس ها متمایز کند بنابراین شما می توانید بر روی هدف خاصی که مدنظر دارید تمرکز کنید و مشغول شوید. این موضوع باعث صرفه جویی در زمان و همچنین انرژی خواهد شد و کارایی و عملکرد ردیاب را افزایش می دهد.

برای دست یابی به نتیجه ی بهتر شما باید به یک کارشناس و مشاور متخصص در این زمینه؛ مراجعه کنید تا بر اساس اهداف مورد نظر شما؛ خاک مکان کاوش شما؛ میزان عمق هدف و مواردی از این قبیل؛ دستگاه فلزیاب و طلایاب  مورد نیاز و مطابق نیاز شما را؛ به شما معرفی کند.

معرفی تعدادی از قوی ترین طلایاب ها برای کاوش

 

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن انواع دستگاه فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب دستگاه طلایاب و فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید ما به شما پیشرفته ترین فلزیاب را خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید دستگاه فلزیاب تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *