تعمیر گنج یاب و فلزیاب

تعمیر گنج یاب و فلزیاب

تعمیر گنج یاب و فلزیاب

برای تعمیر گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت ما در ارتباط باشید . یکی از مشکلات اجتناب ناپذیر برای دستگاه های الکترونیکی خرابی و از کار افتادن قطعات است. خرابی قطعات الکترونیکی موضوعی نرمال بوده و برای هر دستگاهی ممکن است اتفاق بیفتد اما موضوعی که دارای اهمیت است تعمیر دستگاه توسط متخصصان و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت می باشد. بسیار مشاهده شده است که پس از خرابی یک دستگاه الکترونیکی و تعمیر آن توسط افراد غیر متخصص، عملا آن دستگاه بلا استفاده شده است. این موضوع در تعمیر اهمیت بیشتری پیدا کرده و دلیل آن را می‌توان نبود نمایندگی های رسمی برندهای مختلف فلزیاب در ایران دانست.

تعمیر گنج یاب و فلزیاب

به دلیل این که برندهای مشهور تولید فلزیاب در ایران دارای نمایندگی و واحد تعمیرات نیستند افراد دستگاه خود را در صورت بروز خرابی و خطا به تعمیرکاران شخصی و غیر متخصص می‌سپارند. توجه داشته باشید که دستگاه فلزیاب  دستگاهی حساس بوده و تعمیر دستگاه حتماً باید توسط افراد آگاه و دارای دانش این رشته انجام شود. موضوع مهم دیگر مبحث تامین قطعات دستگاه های فلزیاب است. همانطور که می دانید در بازار لوازم الکترونیکی قطعات بسیار بی کیفیت چینی به وفور یافت می شوند. این قطعات دارای قیمتی پایین تر از از قطعات اورجینال بوده و به همین دلیل تعمیرکاران غیرمجاز از آنها در تعمیر لوازم الکترونیکی استفاده می کند. استفاده از این قطعات در دستگاه فلزیاب موجب کاهش شدید راندمان دستگاه و بروز خطا های بسیار در حین کاوش می شود.

هر دستگاه فلزیاب پس از تعمیر نیاز به بالانس شدن ‌دارد که این کار باید توسط افراد متخصص انجام شده تا پس از آن دستگاه با حداکثر دقت کار کند.

از مزایای همکاری با واحد تعمیرات شرکت ایران زمین می‌توان به به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین قیمت تعمیر دستگاه
  • تضمین استفاده از قطعات اصل و اورجینال
  • تعمیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تعمیر گنج یاب توسط متخصصان
  • تامین قطعات انواع فلزیاب

جهت ارتباط با کارشناسان ما و تعمیر گنج یاب و فلزیاب با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *