تست استاندارد فلزیاب

تست استاندارد فلزیاب

تست استاندارد فلزیاب

تست استاندارد فلزیاب شامل تست در خاک چند لایه میباشد . همانطور که میدانید

خاک ایران یکدست و از یک نوع نیست و در محل های مختلف لایه های مختلف

ریگ ، سنگ ، خاک ، کانی های معدنی و … در کنار یکدیگر حضور دارند و برای

اینکه بتوانبد کاوشی دقیق داشته باشید باید دستگاهی داشته باشید که بتواند

در انواع خک نفوذ کند و دارای قدرت تفکیک و حذف ذرات مناسبی باشد. توجه داشته باشید

که برخی از فروشندگان عمق نفوذ یک دستگاه ۱۰ میلیونی و یک دستگاه ۱۰۰ میلیونی

را برابر و مثلا ۴ متر عنوان میکنند پس تفاوت این دو دستگاه در چیست؟

تست استاندارد فلزیاب

نحوه تست استاندارد فلزیاب باید این گونه باشد که مقدار معقولی از فلز را در عمق های مختلف در خاک طبیعی در محل های مختلف قرار دهید و سپس با دستگاه آن را پیدا کنید. خاک طبیعی شامل چندین لایه بوده و دستگاه را به چالش میکشد. توجه داشته باشید که در محل هایی که فقط یک لایه از خاک (یک جنس خاک) وجود دارد و یا در محل هایی مانند یک صخره به دلیل راحت بودن نفوذ دستگاههای ارزان قیمت و بدون امکانات خاصی نیز از عهده آن بر می آیند اما شرایط در کاوش واقعی متفاوت است و فقط دستگاهی که دارای قدرت تفکیک و حذف ذرات مناسبی است می‌تواند حداکثر راندمان را داشته باشد.

عمق نفوذ

دلیل این امر این است که دستگاه ارزان قیمت در صخره که کلا یک لایه است ،به راحتی نفوذ می کند ولی هر چه تعداد لایه ها بیشتر می شود قدرت نفوذ پالس لایه اول به علت تغییر شرایط کمتر و کمتر شده و از یک حدی به بعد دیگر نمی تواند نفوذ کند.اینگونه می شود که قدرت نفوذ دستگاهی که ۴ متر بود به ۵۰ سانتی متر کاهش می یابد. توجه داشته باشید که هر دستگاه ارزان قیمتی به راحتی می تواند از صخره و خاک و سنگ که فقط از یک یا دو لایه تشکیل شده اند ، نفوذ کند ولی در مناطق باستانی که فلزی در هزاران سال پیش زیر خاک مدفون شده است و چندین لایه از مواد مختلف روی آن قرار گرفته است ،عملا راندمانی ندارد.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن انواع دستگاه فلزیاب و گنج یاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب و گنج یاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید ما به شما پیشرفته ترین فلزیاب را خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب و طلایاب تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *