فلزیاب ضد آب و چند فرکانسی اکس پی دئوس ۲

 

فلزیاب ضد آب و چند فرکانسی XP DEUS 2

 

فلزیاب ضد آب و چند فرکانسی XP DEUS 2:

نکات برجسته فلزیاب ضد آب و چند فرکانسی XP DEUS 2 :

  •       کویل جستجو: کویل ۱۱ اینچی FMF
  •       ساختار: ضد آب تا عمق ۶۰ فوت یا ۲۰ متر
  •       گارانتی: ۵ سال محدود (نامعتبر در ایران)
  •       ویژگی ها: ۱۲ تنظیم اولیه کارخانه، ۶ فرکانسی
  •       هدفون: هدفون بی سیم مدل WS6

با فلزیاب ضد آب و چند فرکانسی XP DEUS 2 شما برای کاوش در زیر آب و نواحی مرطوب مشکلی نخواهید داشت. با وجود ۶ فرکانس از ۴ تا ۴۵ کیلوهرتز، می توانید مطمئن باشید که هیچ هدفی از دید شما پنهان نخواهد ماند. دقت شما با مجموعه‌ای از هدفون‌های WS6 به‌عنوان یک ابزار کنترلی اضافی نیز دو برابر می‌شود، بنابراین دسترسی آسان‌تری به تغییر تنظیمات کویل یا دستگاه فلزیاب خود دارید، یا حتی می‌توانید بدون غلاف کنترل استاندارد به کاوش بپردازید و فقط با هدفون و سیم پیچ WS6 برای شناسایی اهداف اقدام کنید. این طلایاب دارای وزن کم حدود ۲ پوند (دقیقاً ۲٫۰۸ همراه با هدفون) است، بنابراین می توانید برای مدت طولانی تری به کاوش بپردازید. پین پوینتر MI-6 (قابل خریداری بصورت جداگانه) را می توانید مستقیماً به Deus II خود وصل کنید تا تجربه‌ای کاملاً بی‌سیم و با دقت داشته باشید.

۱۲ تنظیم از پیش تعریف شده کارخانه به شما این امکان را می دهد که در زمانی که به دنبال گنج زیرزمینی هستید، انعطاف پذیری زیادی داشته باشید. چه در ساحل، چه در بیابان، چه در جنگل و چه در نواحی سنگلاخی می توانید تنظیمات را به راحتی اعمال کنید.

 

در ادامه :

 

کمپانی XP بار دیگر با فلزیاب جدید بی‌سیم و چند فرکانسی خود و با ویژگی‌ها و عملکرد منحصربه‌فرد محدودیت‌ها را کنار زده است. در این دستگاه سیگنال های تولید شده توسط سیم پیچ جستجو، به سرعت و بدون هیچ تاخیری به هدفون منتقل می شود و سرعت و دقت بی نظیری به DEUS II می دهد. DEUS 2 به لطف فناوری FMF® (Fast Multi Frequency) در همه زمین ها و شرایط، چه در خشکی و چه در دریا، بسیار خوب عمل می کند.

صفحه نمایش گرافیکی حساسیت و نوع اهداف که با استفاده از قابیلت چند فرکانسی قابل شناسایی است را نشان می دهد.

XP مفتخر است که اولین هدفون رسانای ضد آب طراحی شده برای فلزیابی، به نام BH-01 را ارائه دهد. دستگاه ساخته شرکت XP دارای گواهی IP68 ضد آب است، بنابراین می توانید با فلزیاب DEUS 2 خود تا عمق ۲۰ متری کاوش کنید.

با استفاده از هدفون های معمولی ضد آب در زیر آب، گوش پر از آب می شود و شنوایی اغلب کاهش می یابد اما هدفون BH-01 روی گوش‌ها و روی استخوان گونه می‌نشیند و صدا را مستقیماً از طریق ارتعاشاتی که روی استخوان‌ها اعمال می‌شود، بدون فشار به پرده گوش به گوش داخلی منتقل می‌کند. بنابراین گوش شما آزاد است. بنابراین شما صدا را با رسانایی استخوانی کاملاً درست می شنوید و در عین حال از گوش خود محافظت می کنید.

همچنین می‌توانید از این هدفون در خشکی با استفاده از گوش‌گیر استفاده کنید.

BH-01 همچنین به افراد کم شنوا اجازه می دهد تا ارتعاشات ایجاد شده توسط اهداف را به سمت حلزون گوش فرستاده و نوع هدف را بسته به نوع تغییر سیستم شنوایی احساس کنند.

  • خدمات شرکت ایران زمین شامل موارد زیر میباشد زیر نظر متخصصین و مهندسین این مجموعه و تست رایگان دستگاه با شرکت معتبر ایران زمین در ارتباط باشید

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید بهترین فلزیاب با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۱۹۲۱۲۱۱۷۹

شماره تماس و واتس آپ کارشناسی  ۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹ 

آدرس اینستاگرام شرکت ایران زمین felezyab.iranzamin@

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *