انواع فلزیاب تصویری

تاثیر عمق در انتخاب فلزیاب

فلزیاب تصویری

تاثیر عمق در انتخاب فلزیاب بسیار مهم و قابل توجه است .

یکی از عوامل مهم در انتخاب فلزیاب ها میزان عمق زنی می باشد.

دستگاه های مختلف عمق نفوذ متفاوتی نیز دارند.

منظور از عمق نفوذ یعنی دستگاه تا چند متر از زیر زمین را می تواند شناسایی کند.

فلزیاب وسایله ای برای پیدا کردن فلزات در عمق های مختلف زمین،

دیوار یا صخره است. فلزیاب ها دارای یک میدان مغناطیسی

در اطراف دیسک جستجوگر خود هستند. همانگونه که

هر جسم فلزی دارای میدان مغناطیسی است،

دستگاه فلزیاب نیز با ارسال امواج مغناطیسی به جستجوی  اجسام فلزی می پردازد. زمانی که این امواج با میدان مغناطیسی فلزات برخورد می کند هشدارهایی توسط دستگاه داده می شود که بیانگر شناسایی اجسام فلزی است. هرچقدر میزان شدت امواج تولید شده توسط فلزیاب ها بیشتر باشد دستگاه می تواند عمق بیشتری را شناسایی کند. باید این نکته را نیز دز نظر داشته باشید که عمق شناسایی فلزیاب ها با توجه به متفاوت بودن جنس فلزات تغییر می کند.

تاثیر عمق در انتخاب فلزیاب

فلزیاب ها وسایل الکتریکی هستند که می توانند به تمامی فلزات زیر زمین واکنش نشان دهند. واکنش آن ها نسبت به فلزات مختلف بستگی به میزان حساسیت، نوع کاربرد و طراحی آن ها دارد. چنین دستگاه هایی این امکان را برای انسان ها فراهم کرده تا بتوانند هر فلزی را که در عمق های مختلف از سطح زمین قرار دارند شناسایی کرده و به راحتی به آن ها دست پیدا کنند. کار با دستگاه های نیمه حرفه ای تقریبا ساده است. در چنین دستگاه هایی هنگام روشن شدن باید قسمت سیم پیچ آن را روی محیطی که برای جستجو درنظر داریم قرار دهیم و به آرامی به طرف جلو و عقب حرکت کنیم. با بر خورد دستگاه به فلز دستگاه توسط یک قسمت صوتی که بر روی آن نصب است هشدار هایی به ما می دهد که ما متوجه وجود فلز در قسمت شناسایی شده توسط دستگاه می شویم. لازم به ذکر است که فلزیاب های پیشرفته زمانی که جسم فلزی را شناسایی می کند، مقدار عمق آن را نیز بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهد.

فلزیاب ها و گنج یاب ها

بیشتر فلزیاب ها و گنج یاب هایی که به صورت حرفه ای و برای کاوش های بزرگ طراحی و ساخته شده اند می توانند که تا عمق ۳۰ متری زمین را شناسایی کنند و نوع فلز مدفون شده را به ما اعلام کند. همچنین این نوع فلزیاب ها می توانند اندازه فلزهای مدفون شده در زیر خاک را به ما به صورت دقیق اعلام کند. به عنوان مثال سکه های کوچک و بزرگ را از هم تشخیص می دهند.

فلزیاب

به وسیله یک سیم پیچ که در نزدیکی سطح زمین قرار می گیرد کار می کند. میدان مغناطیسی که به وسیله این سیم پیچ تولید می شود با نفوذ به درون خاک و برخورد با آهن یا فولاد یا فلزاتی دیگر یک جریان ایجاد کرده و با بازگشت و برخورد به دستگاه هشداری به اپراتور داده می شود. این هشدار معمولا به صورت خاموش و روشن شدن لامپ یا بالا رفتن عقربه و یا به شکل هشدار صوتی به وجود می آید. که نشان می دهد دستگاه یک جسم فلزی را شناسایی کرده است.

همچنین از این دستگاه ها برای شناسایی غذای فاسد شده توسط اجسام فلزی استفاده می شود. آهن، فولاد و فلزاتی از این قبیل میدان مغناطیسی را پخش می کنند و باعث ایجاد سیگنال های ضعیف الکتریکی در سیم پیچ می شوند. باید در نظر داشته باشید که این نوع سیگنال ها باید تقویت شوند تا دستگاه بتواند از طریق سیستم صوتی هشدار لازم را به اپراتور بدهد و آن را از وجود چنین فلزاتی در زیر زمین آگاه سازد.

ما در اینجا به معرفی فلزیاب تصویری از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

فلزیاب اورجینال و اسکنر های تصویری شرکت سان استون آمریکا :

سوپر اسکنر سه بعدی لوکاتورز

اسکنر لوکاتورز آر ایکس LOCATORS RX

سوپر اسکنر سه بعدی Grunder2

فلزیاب سان استون S16 VT200

فلزیاب سان استون SWT 200

فلزیاب سان استون ST50

فلزیاب سان استون SWT100

فلزیاب سان استون ST100

فلزیاب تصویری ST100 pro سان استون

 

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب تصویری حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.خدمات پس از فروش شرکت ایران زمین از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع فلزیاب تصویری با ما تماس بگیرید

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور

۰۹۰۲۲۱۲۱۱۷۹

۰۹۳۵۲۲۷۶۱۶۲

۰۲۱۴۴۶۹۲۰۰۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *